Motronic.pl - AutoGaz Centrum - ekologiczne instalacje gazowe
 Instalacja BRC
 Instalacja PRINS
 Zbiorniki
 Dodatki
 Dodatki "Flashlube"


Instalacja BRC

BRC SEQUENT PLUG & DRIVE
System SEQUENT PLUG & DRIVE jest najnowszym i najbardziej rozwiniętym systemem wtrysku gazu w fazie lotnej, powstałym na bazie znanych i doskonale sprawdzonych systemów
SEQUENT.
W systemie tym zastosowano elementy, które doskonale sprawdziły się w systemach SEQUENT tj.: reduktor Genius MB, wtryskiwacze BRC wraz listwa RAIL, przełącznik Micro, oraz całkiem nowe produkty tj. centrala gazowa PLUG & DRIVE oraz czujnik ciśnienia i temperatury na listwie RAIL.
Na szczególną uwag zasługują nowa centrala gazowa PLUG & DRIVE posiadająca możliwość jeszcze lepszej komunikacji z centralą benzynową samochodu i odczytywania szeregu ważnych parametrów w tym między innymi masy przepływającego powietrza, temperatury powietrza, temperatury płynu chłodzącego, obrotów silnika, adaptacji krótko i długoterminowej mapy mieszanki paliwowej. Dziki tym danym centrala gazowa może jeszcze z większym stopniu precyzyjniej sterować całym systemem i dawkować LPG. Komunikacja centrali gazowej z centralą benzynową pozwala również na odczytywanie, zapamiętywanie oraz kasowanie powstałych w trakcie eksploatacji błędów. Funkcja umożliwia także selekcję tych błędów na mniej i bardziej istotne dla pracy silnika - o powstałych błędach informuje migająca dioda na przełączniku Micro.
System SEQUENT PLUG & DRIVE jest wyposażony w nowe strategie: pracy na zimnym silniku, przyśpieszenia, zwalniania oraz pracy w pełnym obciążeniu
Nowością w tym systemie jest możliwość awaryjnego uruchamiania silnika na gazie. Możliwość ta została ograniczona przez producenta instalacji gazowych do pięciu powtórzeń uniemożliwiając tym samym jej nadużywanie. Funkcje tę można aktywować na nowo w serwisie.
System ten charakteryzuje się bardzo wysokim stopniem zintegrowania sterowania wtryskiem z fabrycznym układem zasilania silnika- jest fabrycznie montowany m.in. w fabrycznie nowych samochodach marki CHEVROLET
Dzięki podłączeniu układów sterowania wtryskiem benzyny i gazu istnieje pełna kontrola nad emisją zanieczyszczeń przez zapewnienie optymalnych warunków pracy katalizatora.
NORMY:
System spełnia normy emisji spalin EURO 4 oraz może współpracować z EOBD
RODZAJE:
Do samochodów 3, 4, 5, 6 i 8 cylindrowych.
SKŁAD SYSTEMU:
Zestaw kit Sequent P&D składa się z:
Reduktora GENIUS MB, centrali sterującej P&D, elektrozaworu gazowego ET98 “WP“, okablowania przełącznika Micro, listwy Rail BRC wraz z czujnikiem ciśnienia i temp. gazu, wtryskiwaczy BRC, filtra fazy lotnej, przewodów gazowych, przewodu wodnego oraz woreczka montażowego.
FUNKCJE:
Przechodzenie na gaz pod wpływem temperatury gazu, wszystkie funkcje systemu są określone przez oryginalną centrale benzynową
KONFIGURACJA:
System SEQUENT P&D ustawiany i konfigurowany jest za pomocą komputera PC.

SEQUENT 24
System wtrysku gazu SEQUENT 24 jest najnowocześniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej powstałym na bazie systemu FLY SEQUNT, który to doskonale sprawdził się w samochodach wyposażonych w wtrysk benzyny. Powstał on w wyniku badań i doświadczeń prowadzonych przez zespół fachowców BRC w odpowiedzi na zapotrzebowanie grona klientów szukających tańszych rozwiązań i jest alternatywą pełnej wersji systemu FLY SEQUENT. System SEQUENT 24 jest przeznaczony da samochodów trzy lub cztero cylindrowych. Dziki zastosowanym modyfikacjom system ten jest łatwiejszy do zainstalowania jak również prostszy w programowaniu. W systemie tym bowiem nie ma żadnego dodatkowego urządzenia, a emulatory jak również i czujniki są wbudowane do podstawowych komponentów systemu i stanowią integralną część reduktora GENIUS, centrali SEQUENT, oraz listwy RAIL pracującej wyłącznie na wtryskiwaczach BRC. W odróżnieniu od poprzednich centralek centralka SEQUENT 24 posiada plastikową szczelną obudowę, która jest odporna na działanie temperatury panującej wewnątrz komory silnika, a jej niewielkie rozmiary bardzo ułatwiają jej montaż. W odróżnieniu od systemu FLY SEQUENT w listwie RAIL znajduje się miejsce na czujnik ciśnienia i temperatury gazu co pozwala na mierzenie powyższych wartości z większymi dokładnościami oraz na natychmiastową interwencję i skorygowanie ilości spalanego gazu. Dla ułatwienia montażu zastosowano jeszcze dedykowane okablowania posiadające 24 pinów, a ilość kabli ograniczono do minimum. Odcinanie wtryskiwaczy następuje poprzez dodatni sygnał co go odróżnia od poprzednich systemów. System ten programuje się za pomocą nowego programu SEQUENT 24, który jest prosty w użytkowaniu. Poprzez doskonałą integrację centrali sterującej SEQUENT 24 z centralą sterującą układu benzynowego brak jest różnic pomiędzy jazdą na gazie a jazdą na benzynie.
NORMY:
System spełnia normy emisji spalin EURO 4 oraz może współpracować z EOBD
RODZAJE:
Do samochodów 3 1ub 4 cylindrowych.
SKŁAD SYSTEMU:
Zestaw kit Sequent 24 składa się z:
Reduktora GENIUS SEQUENT 24, centrali sterującej Sequent 24, elektrozaworu gazowego ET98 “WP“, okablowania do centrali SEQUENT 24, przełącznika “Micro“ dwu pozycyjnego, listwy Rail BRC wraz z czujnikiem ciśnienia i temperatury gazu, wtryskiwaczy BRC w ilości 3 lub 4 szt. (w zależności od ilości cylindrów silnika), filtra fazy lotnej FJ, przewodów gazowych, przewodu wodnego oraz woreczka montażowego.
FUNKCJE:
Przechodzenie na gaz pod wpływem temperatury gazu, wszystkie funkcje systemu są określone przez oryginalną centrale benzynową
ZALETY:
- system jest w pełni konfigurowalny
- nie wymaga emulacji sondy lambda
- polepszenie płynności jazdy,
- zoptymalizowanie zużycia paliwa,
KONFIGURACJA:
System FLY SEQUENT 24 ustawiany i konfigurowany jest za pomocą komputera PC.

BRC SEQUENT DIRECT INJECTION (SDI)

System SEQUENT DIRECT INJECTION (SDI) jest najnowocześniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej przeznaczonym do samochodów z bezpośrednim wtryskiem benzyny (np. FSI, GDI, JTS).
Powstał on na bazie sprawdzonego i znanego systemu SEQUENT zachowując główne jego cechy tj. spójne komponenty, prostot monta2u i programowania. System SDI został opracowany dla danego typu silnika i ma zastosowanie w samochodach z bezpośrednim wtryskiem benzyny 4 i 6 cylindrowych wolnossących lub z turbodoładowaniem o mocy max. do 200 kW ( 272 kM ).
Innowacją w tym systemie jest centrala sterująca SDI która czy w sobie funkcje emulacji oraz okresowego włączania ja wtryskiwaczy benzynowych. Rozwiązanie to zapewnia chodzenie wtryskiwaczy benzynowych, zapobiegając ich uszkodzeniu.
Programowanie systemu SDI polega na wgraniu gotowej mapy opracowanej dla danego modelu silnika. W systemie tym zastosowano nowe okablowanie SDI, nowy przełącznik sensorowy SDI, wtryskiwacze BRC wraz z listwy RAIL, oraz Reduktor Genius MB lub Genius Max.
SDI steruje wszystkimi fazami funkcjonowania silnika począwszy od wolnych obrotów a skończywszy na pracy silnika w skrajnych warunkach zapewniając
maksymalny poziom kompatybilności dla każdego rodzaju paliwa.
System ten charakteryzuje się dużą niezawodnością i prostotą obsługi, gdyż przełączanie z benzyny na gaz następuje automatycznie pod wpływem odpowiedniej temperatury silnika- bez interwencji użytkownika pojazdu
Sequent Direct Injection spełnia najbardziej rygorystyczne normy emisji spalin przez co jest przyjazny dla środowiska.
NORMY:
System spełnia normy emisji spalin EURO 4
RODZAJE:
Do samochodów 4i6 cylindrowych.
SKLAD SYSTEMU:
Zestaw kit Sequent SDI składa się z:
Reduktora GENIUS MB, centrali sterującej Sequent SDI, elektrozaworu gazowego Et98, okablowania do centrali SEQUENT SDI, nowego przełącznika, listwy Rail BRC z zintegrowanym czujnikiem temperatury, wtryskiwaczy BRC, filtra fazy lotnej FJ, rurki miedzianej D6, przewodów gazowych, przewodu wodnego oraz woreczka montażowego.
FU N KCJ E:
Przechodzenie na gaz pod wpływem temperatury gazu, wszystkie funkcje systemu są określone przez oryginalną centrale benzynową
ZALETY:
-system jest w pełni konfigurowalny
- nie wymaga emulacji sondy lambda
- polepszenie płynności jazdy,
- zoptymalizowanie zużycia paliwa,
KONFIGURACJA:
System SEQUENT SDI ustawiany i konfigurowany jest
za pomocą komputera PC.



SEQUENT 56
System wtrysku gazu SEQUENT 56 jest nowoczesnym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej powstałym na bazie systemu FLY SEQUENT, który to doskonale sprawdził się w samochodach wyposażonych we wtrysk benzyny. Powstał on w wyniku badań i doświadczeń prowadzonych przez zespół fachowców BRC, jako rozwinięcie systemu SEQUENT 24, w odpowiedzi na zapotrzebowanie grona klientów szukających tańszych rozwiązań. System SEQUENT 56 jest przeznaczony do samochodów 5, 6, i 8-cylindrowych również doładowanych. Dzięki zastosowanym modyfikacjom system ten jest łatwiejszy do zainstalowania jak również prostszy w programowaniu. W systemie tym nie ma żadnego dodatkowego urządzenia, a emulatory jak również i czujniki są wbudowane do podstawowych komponentów systemu i stanowią integralną częśą reduktora GENIUS, centrali SEQUENT, oraz listwy RAIL pracującej wyłącznie na wtryskiwaczach BRC. Dla ułatwienia montażu zastosowano złącze dedykowane okablowania posiadające 56 pinów, a ilość kabli ograniczono do minimum. Sequent 56 wspólpracuje ze znanym z innych systemów BRC przełacznikiem Micro z wbudowanym wskaźnikiem poziomu gazu w zbiorniku.


JUST JUNIOR
Das System Just Junior ist eine abgespeckte Version des Just System und erlaubt eine kostengünstige Umrüstung von Fahrzeugen die keine besonders hohen Anforderungen an das Gassystem stellen. Die Grundfunktionen bezüglich der Gemischregelungen sind die selben wie beim Just System. Das System ist in verschiedenen Ausführungen lieferbar. Die Ausführung richtet sich nach dem Basismotor (Einspritzung oder Vergaser) und nach der Ausführung der Lambdasonde. Der Kabelsatz sowie der Kraftstoffwahlschalter gehören nicht zum Lieferumfang. Vor der Umrüstung sind die jeweils aktuellen Handbücher und die spezifischen Anleitungen sorgfältig zu studieren.

  O nas  |  Cennik  |  Technika  |  Galeria  |  Produkty  |  Ekologia  |  Kontakt Copyright © 2007 Motronic.pl  
All Rights Reserved